miércoles, 17 de noviembre de 2010

La publicidad en Internet en España

Este es el resultado previsto para el 2010 de la publicidad en España.
El crecimiento de Internet es de dos dígitos, mientras el resto de medios caen o suben tímidamente.


Parece que las cosas no cambian para el 2011. En un contexto general más favorable. Internet sigue creciendo muy por encima del resto de medios. ¿Hasta donde llegará la inversión publicitaria en Internet?, ¿A quién se comerá por el camino?.

2 comentarios:

martarubió dijo...

Però si es compara amb la caiguda brutal dels últims trimestres és una dada molt positiva. A veure si quan sortim de la universitat ja està tot estabilitzat i podem treballar tranquil·lament.
Trobo que Internet és un mitjà que dóna tantes possibilitats als publicitaris que mai acabarem d'explotar-lo. Per això segur que creixerà moltissim! Ara, s'ha de procurar que hi hagi un equilibri entre els diferents suports: evitar que Internet es saturi i que el cinema es mori per falta d'ingressos... :S

Muniente dijo...

Tens raó.
És la millor xifra dels últims anys.
Vosaltres heu d'entrar al mercat laboral, i jo no vull sortir.
Estem en el mateix vaixell